Lilypie Third Birthday tickers

söndag 19 januari 2014

Söndag

Började dagen med en mysig frukost tillsammans med familjen.
Efter det åkte jag och körde ett långpass på gymmet.

Det blev 30 minuters intervaller på löpbandet olika långa intervaller men alla på hastighet 10,5 vilket är 0,5 snabbare än vad jag brukar göra dem på när jag nästan kräks. Kan säga att jag inte mådde så bra fysiskt efter dessa heller, men psykiskt när jag faktiskt klarade dem alla så mådde jag som en drottning!

Sen blev det tabata-intervaller av fyra olika magövningar, så de var klara på 16 minuter. Jag älskar tabata-träning, snabbt och effektivt!
Efter det blev det lite balansträning för mitt knä, övningar jag gjorde hos sjukgymnasten när jag gick på metropolen. Ska försöka göra dem minst en gång i veckan för att inte få ont i mitt knä igen.

Sedan blev det backintervaller med lägsta lutning 5 och högsta 12 i 30 minuter. Lutning 5 - 8 - 5 -9,5 - 5 - 12, i 5 minuter på varje Intervall. Sjukt jobbigt i slutet!

Väl hemma sedan tog jag ett lågt bad med min ljudbok och sedan tog vi bilen och åkte runt lite. Tove sov och vi handlade lite mat och ett minneskort till min mobil.

Nu har vi alla tre hjälps åt att städa här hemma så nu är det rent och snyggt inför en ny vecka.
Nu ska tvätten hängas och sedan tänker jag slappa i soffan resten av kvällen.

Till veckan blir det en vanlig jobbvecka med ett möte på torsdag annars lugnt. Jag och Tove ska hälsa på Felicia på tisdag en sväng och kika på tjockismagen!   :-D

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar