Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 8 januari 2014

Utvilad och klar!

Nu känner jag mig redo för jobbet och den här våren! Längtar dit faktiskt.
Den här ledigheten har varit bra på alla sätt och vis.
  • Vi har sovit till runt 9.00 varje dag.
  • Träffat massor av släkt och vänner.
  • Haft en superbra jul och nyår.
  • Ätit massor av gott.
  • Sett 10-12 filmer, vilket är mer än vad jag sett under hela 2013 då jag aldrig orkar se en hel film utan att somna, så det måste ju vara så att jag orkar nu för att jag är utvilad, har hittat lugnet i kroppen/tillvaron.
  • Tränat mycket mer än vad jag trodde jag skulle göra.
  • Spenderat mycket rolig tid med Tove och Peter.
Minuset är väl bristen på snö, hade velat åka skidor, både med Tove och utan...


Nu laddar jag för jobb och förskola för Tove. Vagnen är lastad, extrakläder ska bytas ut på Toves förskola, mina utekläder ligger i bilen och en lista på saker jag måste ta tag i på jobbet växer...

Två dagars jobb den här veckan känns lagom.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar