Lilypie Third Birthday tickers

söndag 12 januari 2014

Söndag

Så var det snart slut på den här helgen.
Den har gått lite för fort, men nu ser jag fram emot en ny vecka och hoppas jag slipper vabba med Tove som är förkyld...

Idag blev det ett pass på gymmet:

Intervaller på löpbandet - 1-2-3-4-3-2-1 min på en hastighet som jag knappt kan springa i och vila en minut mellan varje intervall, sjukt jobbigt och dom där fyra minutrarna tar aldrig slut!
Sedan ett hårt benpass.
Som avslutades med backintervaller på löpband i 20min, med lägsta lutningen 8 och högsta 15.

Jag hoppas detta ska kännas i benen imorgon, för jag känner inte alls så mycket i magen idag som jag hade hoppats att göra.

Innan jag börjar på med maten så tar jag nog ett yogapass för att mjuka upp kroppen lite.

Det känns så skönt att jag har kommit igång med träningen på riktigt och hoppas nu att det håller i sig så det inte kommer någon förkylning eller lathet mellan...
Nu är det maten som jag borde få ordning på. Jag tycker att jag äter bra saker och inte så mycket onyttigt, men ändå får jag inte de resultaten jag önskar. Men jag kör på det här sättet januari ut, och är jag missnöjd med resultatet då så går jag nog ännu mer över till fitnessfightens program från och med den 1/2. Jag kör ju en hel del efter deras tänk då det gav mig resultat, kanske 50% deras tänk 50% eget tänk, om ni förstår vad jag menar. De tycker ju till exempel inte att mina frukostdrinkar är ok, men de är ju supernyttiga och jag mår bra av dem... Jaja, vi får se vad som händer.

Trevlig söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar