Lilypie Third Birthday tickers

måndag 6 januari 2014

Plundring

Idag hade jag och Tove inte alls några planer. Peter åkte och jobbade och vi tänkte slappa, men efter ett förslag på fb så åkte vi till osd och var med på julgransplaneringen där. Även Eva och Meja var där så vi spenderade tiden med dem.
Det var den minsta granen jag sett, hur mycket folk som helst och även många som jag kände, men Tove tyckte fikat var gott, älskade godispåsen hon fick, tyckte dansen runt granen var sådär, Jag tyckte det var ok fixat med tanke på mängden folk som var där men blir väldigt stressad när det är så mycket folk/barn som springer omkring och bara är huller om buller. Jag tycker det är skönt när saker och ting är mer organiserade och barnen är instängda på en mindre yta och förstås färre barn ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar