Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 22 juni 2011

22/6

Idag träffade jag och Tove Jessica, Alicia och Felicia på stan. Vi tog en fika på Törners, gott och trevligt som vanligt. T fick även lite kläder på rean, en klänning, ett par tights, strumpor, strumpbyxor och en dreggelscarfs, allt i någon eller några storlekar för stort utom scarfsen. Tror det blir bra, för just nu har hon massor av kläder i den storleken hon har nu, men inte så mycket i 74 och uppåt.
Jag och Jessica tog även en promenad till DollarStore som öppnade idag, tror egentligen inte att kön var värd att stå i efter hur lite jag köpte då den var hur lång som helst och tog massor med tid, men,men...
Nu på kvällen har jag skrivit en inköpslista på saker jag ska handla imorgon, så jag inte behöver skriva den då eftersom jag ska iväg ganska tidigt och besikta bilen. Har även tvättat lite då T tog och bajsade ner hela sig förut idag.
Nu ska vi mysa lite innan hon ska sova och jag ska se på tv =)
//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar