Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 7 juni 2011

Vaccination




Gipsavtrycken idag blev bra, hämtar dom på torsdag när jag ska till hälsocentralen på föräldraträff. Även vaccinationen gick bra, hon blev ledsen, som väntat, men somnade några minuter efter. Men vid 18-18.30 började hon få ont och blev varm. Skrek rakt ut när jag rörde benen hennes, vilket är ganska svårt att undvika då hon blir buren, men nu, efter en alvedon och lite mat sover hon, får se om hon sover för natten eller vaknar en sväng till.


Idag gjorde jag sallad till middag och det blev ganska mycket så jag har nog middag och lunch någon gång till den här veckan, superbra!


Brödet jag bakade för någon dag sedan blev iaf supergott, det kommer jag nog göra fler gånger.






Så här såg vi ut innan vi tog en promenad i helgen.


Vi har även bytt till sittdelen på vagnen nu då hon tycker det är skittråkigt att ligga ner när hon inte ska sova. Så nu i den här delen kan hon ju halvsitta också när vi är ute och går. Och promenaderna har för övrigt blivit många fler den sista tiden, och då är det inte bara "sov-ner-promenader" utan promenader där jag verkligen får upp lite flås och är på ca. 60min. Dock när jag vägde mig i morse så hade det inte hänt något alls den sista månaden, så nu hoppas jag att det händer något på vågen, helst minus några kilon ;), tills nästa månad då jag tänker väga mig.



//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar