Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 8 juni 2011

5510

5510g vägde Tove igår och var 61cm lång, hon har blivit stor vår tjej!
Idag har jag fixat och donat lite, har tagit fram det jag ska ha med imorgon då jag åker till änge och sover en natt, mest för att jag inte ska behöva kliva upp så tidigt på fredag då jag ska på skolavslutning i kyrkan i Ede. Och om jag har plockat fram idag så kanske jag hinner fånga några av solens strålar imorgon när Tove sover innan det är dags för föräldragrupp. Jag längtar verkligen efter att få ligga i solen och pressa lite, tillsammans med en ljudbok eller en vanlig bok! Så imorgon SKA det bli sol har jag bestämt!
Natten med Tove gick bra, hon vaknade 3.30 och hade då varken feber eller ont, inte vad jag märkte iaf. Men idag har hon sovit lite konstigt, flera korta stunder, ska försöka få tillbaka hennes sovtider imorgon. Hon sover just nu också, så jag ska nog väcka henne när som helst nu och så får hon kika på tv med mig i sovrummet. Anledningen till att det blir sovrummet är att jag slet sönder antennkabeln i vardagsrummet igår när det gick åska, men det får Peter fixa när han kommer hem, tur vi har tv på två ställen. Skönt är också att Tove inte har några problem alls att sova när vi tittar på tv i sovrummet.
Fikade gott fika hos Jessica idag på hennes födelsedag. GRATTIS!!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar