Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 29 juni 2011

SOL!!

Idag har solen varit här! Dock kanske inte lika strålande som SMHI sa att den skulle vara då det var väldigt molnigt till ca. 12.30. Så idag har jag solat lite, skulle kanske ha lagt ner några minuter på att sola baksidan av denna bleka kropp, men det får bli en annan gång. =) Så nu sitter jag i soffan nyduschad, varm och rätt så röd.
Jag och Tove har även varit en sväng till Torvalla och hälsat på Jessica och Johan. Jessica fick tillbaka sin locktång som jag lånat av henne. Tove tog ju och somnade när vi skulle därifrån och då var klockan strax före 19, ingen bra tid att sova en liten stund då jag vill att hon sover runt 20, men vi kom hem och jag väckte henne för lite mat då hon inte hade ätit sedan 16 och sedan lade jag henne, så 19.50 sov hon. Får se nu om hon sover hela natten som vanligt då det är väldigt varmt i sovrummet, men jag kan inte göra så mycket åt det, fönstret är öppet och myggnätet i, men det gör inte så stor skillnad när det även är varmt på nätterna.
Måste även erkänna att det inte blev någon långpromenad igår när Peter kommit hem, det blev liksom inte av... Fy skäms på mig!! Men jag kommer att bli duktigare på att komma ut och röra på mig, jag lovar.
Nu när det är så varmt ute på kvällarna skulle jag vilja att Peter var hemma och vi kunde sitta ute och bara vara, kanske dricka lite kaffe eller äta något gott. Men det är liksom inte lika roligt själv och när Tove ligger inne och sover så kan jag liksom jag också vara inne då jag ändå inte har något sällskap ute...
Imorgon åker jag till Änge en sväng på dagen, hälsa på förskolan och mormor lite.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar