Lilypie Third Birthday tickers

måndag 13 juni 2011

Som vanligt...

...har jag fullt upp hela veckan. Blir förvånad varje vecka över hur mycket jag planerar in hela tiden, det är nästan alltid något. Den här veckan ska jag försöka hitta ett par skor, ska till bm, ska klippa mig, träffa Anna och hinna med en tur till torvalla, och allt är på olika dagar, och konstiga tider, så hela dagarna blir liksom förstörda och upphackade... Men, men, jag har bara mig själv att skylla. Tror det kommer att bli lugnare resten av sommaren, det måste det bli. Jag har ingen lust att ha så här mycket i sommar, då vill jag bara njuta av solen och värmen, som kommer att komma, och av att se lilla Tove växa och utvecklas. Hennes öga- handkordination börjar bli ganska bra nu, så roligt att se alla småsaker som händer. Hon har även en väldigt stor lust att vända på sig, så jag tror att vilken dag som helst så kommer hon hela vägen runt. =)
Köpte hårfärg igår också, så jag ska nog färga håret imorgon när Peter är hemma om det skulle bli så att Tove behöver lite uppmärksamhet då jag färgar.
Ikväll är det iaf bara skit på tvn som vanligt, så det kanske blir en tidig kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar