Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 15 juni 2011

Undrar...

...varför jag får superstor lust att ta en joggingrunda när Peter inte är hemma? Är det för att jag inte tar mig ut då eftersom jag är själv med Tove? Men jag hoppas verkligen att jag kommer igång med det SNART! Har letat fram en sport-bh som jag tror kan passa, fast den är inte lika skön och bra som den som inte passar, men, men, man kan ju inte få allt här i livet ;)
Var på besiktning av mig=) idag hos bm. Allt såg bra bra ut och knipövningarna kunde jag sluta med, inte för att jag gjort någon, men det verkar fungera iaf... Sen att hon hade svårt att hitta min puls när hon skulle kolla blodtrycket på mig var lite konstigt, för jag kände mig i allra högsta grad levande. En vikt tog hon också, onödigt, inte så att man blir gladare då. Tove var iaf supernöjd och glad hela timmen det tog. Det var även väldigt roligt att gå igenom förlossningen och få höra vad personalen på förlossningen och BB skrivit. Så jag fick med mig papprena över hur förlossningen varit hem, så jag får se om den kanske hamnar i Toves album, annars så hamnar den i den mappen hon har fått i mitt "kontor" (kontoret är ett överskåp i köket (= ) Där jag förvarar alla papper som rör henne som kan vara bra att ha kvar.
Nu sover T och jag kikar på tv, "Livet på BB" =)
KRAM

3 kommentarer:

  1. Om du har lust att jogga lite här i stan så passar jag mer än gärna henne när lusten faller på :)

    SvaraRadera
  2. Ja, absolut, risken är väl bara att om jag kan ta mig ut så lär ju inte lusten vara lika stor =) Är lite lat =D

    SvaraRadera
  3. Hehe, sant där. Fattar precis vad du menar, Har funderat måååånga ggr på att sätta på mig mina ET och gå ut på promenad, men sen när jag väl kan så skiter det sig ;) Karaktären????

    SvaraRadera