Lilypie Third Birthday tickers

fredag 3 juni 2011

Bredaxlad?

Det blev ingen joggingtur igår då ingen sportbh jag har passar längre! Värdelöst!!! Jag får inte ens min nyaste över axlarna, så vad har hänt!? Och jogga utan är helt uteslutet då det är sjukt obekvämt. Men det blev en timmes promenad iaf, väldigt skönt att gå utan vagn, att få röra armarna helt fritt som jag vill.
Tog även en promenad idag, fast med vagn. Sedan åkte vi en sväng till Åre/Duved. Hälsade på vänner som lånat en stuga där och blev även bjudna på mat. Men jag måste fråga: Vad är tjusningen med Åre?? Jag tycker inte ens att det är fint där, varför byggs det så sjukt mycket. Jag känner absolut inte att jag vill ha något i Åre att göra... Har ingen som helst dragningskraft dit.
Imorgon ska Tove få träffa sin tremänning Axel. Axel skulle komma 24/2 och Tove 28/2, så de borde vara jämngamla, men lille Axel ville komma ut "lite" tidigare så han var mer än 4 månader när Tove kom, så det ska bli superskoj att träffa honom. Även hans mamma Pernilla och Axels moster Madde ska bli superskoj att träffa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar