Lilypie Third Birthday tickers

måndag 27 juni 2011

??

Sitter i soffan nu och har jättestor lust att blogga, men vad ska jag skriva om?? Kommer verkligen inte på något...
Idag har vi iaf inte gjort mycket. Jag solade en pyttestund, sedan handlade vi och efter det har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Har tänkt att jag ska tvätta, men tror jag gör det imorgon när Peter är hemma. Tar även en långpromenad imorgon när han är hemma. Måste ju erkänna att det inte blivit någon promenad alls de sista dagarna och väldigt mycket ätit. Så bara att ta nya tag igen. SKA även komma igång med löpningen nu i sommar, sen vilken nivå den ska ligga på, det vet jag inte, men jag ska komma igång. Och förhoppningsvis får jag med några goda vänner ner till Stockholm till våren 2012 eller sensommaren 2012 för att springa något lopp och ta en liten miniweekend ;)
Nu ska jag slappa framför tvn och alla skitprogram som visas under sommaren.
//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar