Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 1 juni 2011

Duktig!

Har redan hunnit med massor idag!
Vi åkte och handlade lite till baket när jag ätit frukost, sedan åkte vi hem och jag förberedde lite till baket när Tove satt i babysittern och kikade. Jag slängde in en tvätt i maskinen. Sedan fick hon mat och vi tog en promenad. Så nu när hon sover har jag ätit lunch och bakat ett matbröd med russin och torkade aprikoser i, får se hur det smakar... =) Har även hängt tvätt och slängt igång en maskin till, vikt den tvätten som torkat också, så nu finns det inte någon mer tvätt!
Så nu ska jag ta fram lite kyckling och tina den till maten och sedan slappa resten av Toves sovtid, förutom när det är dags att hänga tvätten. Och då när hon vaknat ska jag försöka mig på att göra mormors banankaka, supergod och perfekt nu när vi hade ett par bananer som börjar bli bruna.

Ikväll ska jag ut på en joggingtur om det inte regnar har jag bestämt! Trots att jag har grym träningsvärk i benen sedan utfallen igår =)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar