Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 14 juni 2011

Nya skor

Här är det första paret skor jag provade på stan idag, och jag köpte dem direkt! Supersköna, nu får tiden utvisa om jag får skavsår eller ej...
Träffade Anna och Alfred på stan och gick runt med dem lite, det blev ett par skor, hårnålar, ögonskugga och nagellack. Tror det är första gången på några månader som det bara är saker till mig som blir köpta, Tove fick inte en sak =)
Och nyss ringde de från folktandvården och tydligen så är det min tur nu, så på tisdag nästa vecka ska jag dit, tidigt på morgonen, och det känns både och med en tidig tid, flyter allt på bra hemma med Tove så är det ju klockrent att ha hela dagen kvar, men om inte så är fallet så kan det bli lite sådär, men jag tror det blir super! *positivt tänkande*
Nu ska jag fixa lite mat innan Peter kommer.
//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar