Lilypie Third Birthday tickers

måndag 5 mars 2012

Bra helg!

I fredags var det som sagt tjejkväll hos Anna. Och jag vet inte hur många gånger jag skrattade så tårarna rann, det är en bra kväll!! God mat, god dryck och goda efterrätter, en kanske inte helt GI-vänligt =) Trevliga flickor, roliga och givande samtal, en väldigt bra kväll/natt!
I lördags bjöd vi grannarna på middag. Oxfilé och smördegsinbakad potatis, chokladfondue och frukt till efterrätt, inte heller en helt GI-vänlig kväll, men god mat, trevligt sällskap, lite tittande på mello och en del kortspelande. Hade även tur att få fina tulpaner som pryder köksbordet!
Kan säga att jag var riktigt sliten på söndagen då vasaloppet skulle ses. Jag såg starten och målgången och sov däremellan. Jag är inte alls van att vara uppe så länge flera dagar i rad blandat med alkohol. Vi var även en sväng till Änge och grattade Andreas som fyllde 16 år igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar