Lilypie Third Birthday tickers

måndag 5 mars 2012

Hm

Glömde väga mig i morse också, eller jag vägde mig efter frukost och en del vattendrickande. Men jag tror inte att det skulle ha blivit ett så bra resultat efter den här helgen heller. Ska väga mig imorgon så får jag svart på vitt att jag nog har stått still de sista veckorna.
Idag vaknade jag iaf och var supertäppt och hade ont i halsen, typsikt, men jag har känt hela helgen att en förkylning var på väg. Men jag fullföljde mina planer iaf och åkte in till Frösön och tog en promenad runt frösöberget, postade förskoleansökningarna och beställde tårtor till Toves kalas i helgen. Det kommer nog en del folk så det blir kalas både på lördag och söndag, säkert någon gång till också då det kan komma folk dagarna efter också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar