Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 21 mars 2012

Staden idag

Idag var jag på stan med Felicia. Jag hade tänkt att köpa ett Didriksson set till Tove, men det blev ett McKinley istället, även det verkade super bra, ser ut som på bilden, fast det är ett Didrikssonställ.

Har köpt samma färger som detta.
Jag fick mig även lite strumpor, beställde en klipptid gjorde jag också, fast i slutet av april, och då SKA jag ha gått ner min 5kg, så det blir ju bra, får helt enkelt vantrivas med håret ett tag till för att jag inte varit så hård på kosten eller rört på mig så mycket som jag borde. Även en fika blev det, Törners sallad med varmrökt lax, rödbetor och chevreost, är bara hur god som helst!!

Ikväll så kommer Jessica och Åsa hit och kikar på lite Greys, mycket trevligt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar