Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 27 mars 2012

Djungelhuset

Idag var jag och Tove på djungelhuset, igen =) och träffade två mammor med barn från vår föräldragrupp. Kameran var med, tror ni jag kom ihåg att ta några kort? Nej!
 Måste bara säga det att jag har haft sån tur som hamnat i den här bästa gruppen! Jag trivs verkligen superbra med dem, hoppas vi fortsätter att träffas under barnens uppväxt så de får bli kompisar och leka tillsammans.

Det blev iaf ingen stadstur idag då det regnade, men jag googlade lite på kameror så Peter skulle åka in och köpa en då han åker från jobbet idag. En dröm är ju att ha en systemkamera, men då jag inte kan så mycket om dem, så blir det en vanlig liten kamera. Jag tänker att jag kanske hamnar i någon kris framöver (30-årskris?) och kan då anmäla mig till någon fotokurs för att utveckla mig själv =)

Längtar till cykelturerna till och från jobbet, promenaderna hem efter jobbet, träningen före och efter jobbet =) Just nu iaf, får se hur det blir då jag verkligen kan göra allt det där =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar