Lilypie Third Birthday tickers

måndag 26 mars 2012

Mat

Min vikt står iaf helt stilla just nu, kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket jag fuskar på helgerna?! Jaja, så länge den inte går upp så får jag väl vara nöjd tills vidare. Jag hoppas på att det ska hända saker när jag börjar träna på friskis i slutet av april tror jag det blir.

Till frukost så har jag ätit fil med bär och linfrö, men jag har inte klarat mig så länge på det, så i helgen köpte jag lite flingor från Fredrik Paulun, som jag har ätit tidigare och tyckt varit goda, så nu hoppas jag att jag ska stå mig lite längre på förmiddagen. Igår blandade jag ägg, keso och lite mjölk och gjorde en äggröra av det, kanske hur gott som helst och till det åt jag lite räkor, en perfekt lunch! Bara ett tips =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar