Lilypie Third Birthday tickers

måndag 26 mars 2012

Måndag

Igår fick vi ett samtal från Jessica då hon frågade om vi ville hänga med dem på Djungelhuset, och det ville vi så klart! Tove hade lika skoj som sist, men det märktes att hon hade ätit lite dåligt under dagen och hade lite mindre ork, men efter en halv banan var hon tillbaka. Hon älskar hoppborgen där, fast bara om det är andra barn i den (inte för stora). Kan dock bli förvånad över vad lite ansvar en del föräldrar känner då de är där. De låter barnen klättra på ställen som inte är tillåtet och de får skrika och bete sig hur som helst. En sådan gång kan jag tycka att personalen borde ta tag i det och prata med föräldrarna om att de har ansvaret över sina barn där.

Jag och Tove ska även imorgon iväg på Djungelhuset, men då med mammor och barn från föräldragruppen, nice! Får se om jag tar en sväng på stan först och köper en ny digitalkamera inför vår fjälltur till Handöl i helgen. Det blir rätt bra bilder med vår, men jag vill ha en snabbare och med bättre zoom, och kameran vi har är ju en jag köpte 2006 tror jag det var, så den har ju några år på nacken också. Får se imorgon hur jag gör och om jag köper någon, vilken det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar