Lilypie Third Birthday tickers

måndag 12 mars 2012

Kalashelg!

Det här har verkligen varit en kalashelg, med god mat, tårtor, kakor och mycket paket till Tove. Så när jag vägde mig i morse hade jag inte några större förhoppningar, men -0,6kg visade vågen idag, så nu är det totalt -4,2kg, så nu närmar sig min tur att boka klipptid. Ska bli skönt att få bort det mest slitna och få lite mer av en frisyr.
Lunchen idag blev den klassiska för mig. Grönsaker och kyckling i ugn, med lite grädde på, champinjoner och stekt halloumiost. Jag tycker det är så jäkla gott och enkelt att göra så det är därför det kan bli det till lunch några gånger i veckan. Och till middag blir det nog en omelett eller äggröra. Måste även erkänna att jag har ätit några kakor även idag. De låg ju framme och bara "skrek" efter mig... Kan säga att karaktären har blivit sämre nu då jag har tillåtit mig att synda några gånger, men så länge vågen går åt rätt håll så kan det ju inte vara hela världen.

Kan säga att det är dumt att köra med husvagn på vallsundsbron idag. Polisen som dirigerade trafiken fick hålla i sig i räcket för att kunna stå still =) Så med andra ord är det en jäkla storm ute!!
Och tårta var gott alla gånger hon åt det!
Tove sitter i sin nya fotölj hela tiden
En gång av alla gånger som det var paketöppning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar