Lilypie Third Birthday tickers

måndag 19 mars 2012

Ingen lust

Har ingen som helst lust att skriva, så det blir kort idag.
Helgen var bra, ganska lugn och skön, men kändes kort, som att det skulle vara söndag idag.
Jag har verkligen INTE ätit rätt i helgen, så idag blev det nya tag. Jag vägde mig aldrig imorse för jag räknar med skitsiffror, och idag var det verkligen inget jag ville ha, väger mig nästa gång en morgon då jag känner mig på bra humör.
Hälsade på på förskolan i fredags, mycket trevligt, och just nu ser jag fram emot att börja jobba, iaf lite... =)
Har även bestämt att jag köpter ett 6 månaders kort på friskis och svettis då jag börjar jobba, och hoppas på att jag kommer att utnyttja det, men sådant vet man ju aldrig i förväg.

Imorgon tror jag att det blir en sväng på öppna förskolan, på onsdag ska jag på stan och köpa fleecefodrade galonkläder till Tove, träffa Felicia lite och på kvällen blir det Greys med tjejerna, och på torsdag blir det BVC för vägning, mätning och spruta, blir nog även öppna förskolan lite. Älskar iaf regnkläder som är fleecefodrade, det är varma och sköna och det blir inte ett dugg klumpigt för barnen till skillnad från då de måste ha tex en overall under galonisarna. Så jag får se vad jag hittar, älskar ju Didrikssons Boardman kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar