Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 20 mars 2012

Kontrakt

Idag skulle Peter till Häggenås lite så då passade jag och Tove på att kika in hos Anna och Mattias lite. Så nu har jag och Anna BESTÄMT att vi ska springa ToppHälsa-loppet den 22/9, och springa 1 mil. Vi har även hittat ett riktigt bra löpprogram som vi ska försöka följa. Vi börjar hela vår resa med Tjejgåing den 22/5 och avslutar med en helg i Stockholm då vi springer loppet.
Vi ska även försöka få med oss Johanna på den här resan, och vi vill verkligen ha med henne!

Mycket lättare när jag har något mål med träningen och någon som gör samma sak som mig, samt att nu när det är skrivet här på bloggen så är det samma sak som ett kontrakt, ett bindande kontrakt! =)


Ja, just det. Maten blev god, men nästa gång har jag nog mer sambal i, men nu blev den ju även bra för Tove, även fast jag använde den större mängden sambal, men inte ett dugg starkt blev det. En låda till Peter, fem till mig och två till Tove, grymt att ha lite lådor att ta till då man är vrålhungrig, så man inte småäter. =) Gjorde av 1.4kg kyckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar