Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 6 mars 2012

Sjuk

Som jag trodde så hade jag inte gått ner något efter den här "syndarhelgen", men jag hade inte gått upp något heller, så nu är det fortfarande 3.6kg minus. Och nu hade jag planerat hårdkörning fram till påsk, förutom lite tårta när  Tove fyller år. Men jag får se hur det går med det, har nämligen blivit riktigt förkyld och känner mig allmänt hänging. Skulle vilja sova hela dagen, men det går ju inte riktigt. Känner ingen smak på något jag äter, men är ändå sugen på allt onyttigt som finns hemma...

Åh, jag hatar att vara sjuk och ha känslan av att jag är ynklig och inte klarar mig riktigt själv, hatar det! Även Tove är förkyld, dock är hon mycket piggare och gladare än vad jag är, och tur är väl det för min skull...

Hittar inte lust eller ork till att ta itu med sådant som måste göras hemma heller, diskmaskinen väntar, tvätten vill bli vikt, allt damm ska bort innan helgen, ska dammsuga och skura, vill byta sängkläder och behöver tvätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar