Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 25 maj 2011

25 maj

Det blev några strumpor till Tove, i en storlek större... =S Även ett par i den ännu större storleken så det finns ett par längre fram som skulle fungera. Funderar på om mitt barn har onormalt stora fötter? ;) Närå, dom är så söta så, men ganska stora. Hon fick även en riktigt flickig solhat från Babyproffsen, den första hon provat som passat någorlunda, alla andra har varit för stora. Slutsatsen är alltså att hon har stora fötter och litet huvud...Undra om man kan dra någon slutsats av det? Typ som "män med stora fötter"... Bebisar med litet huvud... Bebisar med stora fötter...????
Jag köpte även en klänning som jag kan amma i, men har fortfarande inte bestämt om jag ska ha kvar den, den passade, men såg kanske inte riktigt ut som jag hoppats, fast jag vet ju inte riktigt vad jag vill ha heller. Får se om jag behåller den efter söndag när jag provat den tillsammans med leggings och en kofta.
Imorgon ska jag besiktiga den gamla bilen, och jag är toknervös. Jag har ju aldrig gjort något sånt, så Peter fick guida mig igår om vart jag ska och vad jag ska göra... Tror det ska gå bra, annars så ringer jag väl Peter och gråter en sväng ;)
Tove har iaf varit svårsövd några kvällar, men nu sover hon, peppar peppar, i sin säng, får se hur det går i natt. För nu några nätter har hon gått från att sova ca. 5-6timmar till att sova 2-3 timmar. Jag hoppas på en ändring.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar