Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 4 maj 2011

Nya skor!


Igår när jag kom hem från babymassagen hade Peter redan kommit hem. Och han hade köpt ett par Easy Tone till mig! Jag hade pratat med honom om att jag ville ha ett par och i söndags var vi och provade, men då fanns ingen storlek som jag skulle ha. Men nu hade han köpt ett par till mig med Gore tex, supersköna! men jag var lite osäker på storleken iaf så jag var iväg idag och provade en storlek större, men den var för stor, och eftersom det är skinn fram i dom så skulle de forma sig efter foten sa han i affären. Ska bli superspännande att prova dem imorgon när jag och Tove är ute och går! Men jag känner mig lite onykter när jag har dom på mig då sulan är lite rundad... =) Nu har jag ett par löparskor och ett par walkingskor! BÄSTA PETER!!

Babymassagen för övrigt var bra, men Tove åt sig genom hela så vi ska prova före läggdags ikväll för att se om hon tycker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar