Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 31 maj 2011

Lång dag

Den här dagen har känts väldigt lång, och än är den inte över =)
Jag har träffat mammorna, när jag kom hem tog jag ett litet styrkepass i vardagsrummet eftersom det var så tråkigt väder så det inte blev någon promenad, sedan skurade jag och efter jag gjort det så sov fortfarande Tove, så då passade jag på att dammtorka överallt, tror jag(man hittar alltid nya ställen att torka på). Det blev ju lite fel ordning, men eftersom jag inte hade tänkt dammtorka så blev det så. Nu har jag precis ätit lite middag och Tove ligger här på soffan med mig och ska ta sin eftermiddagstupplur. Jag tror jag ska fixa lite saker på datorn nu när hon somnat.
Vi fick en jättegod kikärtssallad hos mamman vi var hos, det var typ kikärtor, rivet apelsinskal och persilja, tror även det var med någon olja, iaf hur god som helst!!
En väldigt bra dag!
Nu har Tove somnat =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar