Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 26 maj 2011

26 maj

Inatt sov Tove bra igen! Somnade vid 22 och sov till 4.30, åt då och somnade om själv, eftersom mamman somnade ifrån när hon låg och pratade efter maten, och sov då till 8.00. Så idag har jag varit pigg och utvilad!
Besiktiningen gick superbra, eller, det var två saker som skulle fixas, men Peter hade redan tänkt byta dem innan han ska sälja bilen så det var inget nytt. Men det gick bra från min synvinkel, han som besiktade bilen var supertrevlig och Tove skötte sig superbra. Gick mindre bra att ta sig till Frösön, jävla frösöbro!! Men det är ju bara i två månader till... =S
Kom nyss hem från en liten promenad, gick in mina nya skor igen, då jag bytte in de jag fick först. Den här gången blötte Peter upp dem i varmt vatten och jag fick gå i blöta skor. Det ska tydligen vara bra då det är skinn i dem och det blir mjukt av vattnet och formar sig då efter fötterna, så nu får jag se hur det går.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar