Lilypie Third Birthday tickers

måndag 16 maj 2011

Sällan

Jag skriver så sällan just nu s¨varje gång jag skriver så vill jag få plats med så mycket... =S
Kort resumé över helgen:
Fredag hände det inte mycket alls.
Lördag var vi på söta Alicias dop, sedan åt vi hos Jessica, Anders och Alicia med en massa trevligt folk. Tove var inte alls trött och sov nästan inget den dagen och somnade runt 1 och vaknade 7.
Åkte till Änge på söndagen en sväng och sedan hem för lite slappning i soffan, jag sov även en sväng och valde sedan Mästarnas Mästare framför Hockeyn.

Idag har jag haft en tjej som inte sovit någon längre stund som hon brukar, bara korta stunder och ätit ofta. Nu är hon inte alls trött så vi gör ett sovförsök lite senare än tänkt idag. Kan för övrigt säga att det inte alls går lika bra att få till hennes sovrutiner som jag hoppats på. Hon blir antingen övertrött på kvällen eller inte trött alls som ikväll. Vet inte hur jag ska göra, men jag kanske måste släppa min ambition att få henne att somna runt 20-21 på kvällarna... Jag får väl helt enkelt offra min egentid...

Imorgon är det iaf babymassage igen, ska bli skoj att träffa alla i föräldragruppen igen även fast vi träffades så sent som i torsdags =)

Dagens känsla är iaf att jag aldrig hinner med något nu för tiden... =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar