Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 17 maj 2011

Försäkring

Idag har jag äntligen fått tummer ur och fyllt i försäkringspapprena för Tove. Och jag kan säga att det var ju inte bara att skriva namn och personnr, när, hela hennes livshistoria skulle de ha. Och det blev ju inte mindre att skriva då hon varit inlagd på sjukhus i samband med födseln. Har hört om många som inte fått försäkring hos vissa försäkringsbolag om barnet redan varit sjukt eller inlagt på sjukhus, men jag tror att det ska gå bra för Tove då jag hade gravidförsäkringen hos samma bolag och den ska ju täcka hennes första 6månader, men vi får se. Ska skicka in papprena imorgon.

Idag var vi på massage igen, men idag ville hon inte alls vara med. Blev tokförbannad när jag försökte massera, så vi kikade på istället. Och imorgon ska vi göra lite ärenden, hälsa på på förskolan och sedan på föräldragrupp igen, trevligt!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar