Lilypie Third Birthday tickers

söndag 29 maj 2011

29 maj

Igår var vi på Samuels 3årskalas, mycket trevligt! Samuel är alltså Toves kusin, en väldigt glad och mysig kille. Tove var jättesnäll som vanligt. Hon är alltid så nöjd. Bara hon får mat och får sova lite så är hon alltid på toppenbra humör, vilket vi är väldigt tacksamma över. Hon är ett så lättsamt barn.
Sen på kvällen blev det iaf fotboll, jag hade spelat på lite olika saker, men nästan allt gick åt skogen. Jag trodde ju liksom på Man U, men det var ju inte riktigt deras kväll. Men jag fick rätt på vad det skulle står i halvtid och hur många mål som skulle göras, så det blev väl några kronor, har inte kollat än hur mycket det blev, men det är inga stora summor. Tove somnade 19.30 igår och ville sedan äta 1.30 och 5.30, sedan väckte jag henne 8.20 så vi skulle hinna med allt innan vi skulle åka till Änge. Så det var en helt fantastisk natt, får se om jag kommer att få uppleva fler sådana?
Idag var vi som sagt i Änge, eller först var vi till Ede på Andreas konfirmation, vilket var en lång och seg stund i kyrkan, men det ledde till ett väldigt gott fika! Kanske visar bilder någon dag. Tove blev lite trött i kyrkan men annars så gick det superbra. Jag fick sitta fram i nya bilen, jag trivs ganska bra där, har ju bara suttit fram när jag kört annars, så...

Nä, nu säger Tove att hon är hungrig.

Stan imorgon!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar