Lilypie Third Birthday tickers

måndag 9 maj 2011

Trött

Igår var jag så trött så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, höll på att somna vad jag än gjorde. Men iaf så kom jag på massor av saker jag ville blogga om då, men nu är allt borta. Kommer inte alls ihåg vad jag tänkte...
Tove somnar iaf mellan 20.30 och 21.30 på kvällarna nu och vill sedan ha mat runt 4-5 på morgonen. Så har iaf den sista veckan varit, men jag kan tänka mig att det ändras ganska snabbt.
Idag tog Tove och jag vårt pick och pack och åkte till änge lite. En helt underbar dag med underbart väder!! Kommer nog att bli många dagar där uppe om vädret är så här. Har iofs värsta gården och altanen här med, men skönt med lite sällskap och roligare att gå omkring i en by än efter den stora vägen vi har här.
Imorgon ska vi på babyöppet på hc, sedan är det mätning och vägning och efter det babymassage, så det blir en heldag på hälsocentralen. Men om babyöppet är tråkigt så kanske jag tar en promenad i det fina vädret istället. Jag får nästan panik och ångest om jag inte kan vara ute eller sitta och sola hela tiden det är sol ute. En konstig känsla, men om jag tillexempel måste göra något på dagen så jag är inne då, så känns det nästan löligt och onödigt att vara ute på eftermiddagen och kvällen. Och mina promenader går det sådär med, men bara min skavsår från mina gamla skor läkt så ska jag börja använda mina nya skor på promenaderna. Men det är dessutom så mycket att göra på dagarna rätt som det är så då passar inte Toves sovtider in i mina promenader så då skiter allt sig. Men jag tror att jag ska försöka få till att ta kvällspromenader på tisdagar och torsdagar iaf, för då är Peter hemma så då kan jag lämna Tove.
Det händer iaf en massa roliga saker framöver!


  • En kväll med Jessica och Jessica

  • Alicias dop

  • En dag med Anna och Johanna

  • Konfirmation

  • Skolavslutning i Änge

  • Bröllop

  • Och Peters semester

Ser fram emot alla dessa saker!!


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar