Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 4 maj 2011

Gjort mycket idag!

Bredvid mig ligger nu en tjej som har upptäckt sin hand och håller på att äta upp hela handen =)

Idag klev vi upp 9.30 så skönt att sova lite länge. Detta gjorde att jag hade lite mer ork att göra saker. Så vi åt frukost och började vår dag med att hämta en Canvastavla på Ica i Brunflo, den var super fin tyckte jag, får se nu om vi har någon bra plats till den. Sedan bar det av till OK/Q8 för att hämta ett paket med en jacka jag beställt, även den var bra, kanske inte riktigt som jag tänkt, men den behålls!
Sedan bar det av till Lillänge för att prova en storlek större av skorna (läs föregående inlägg), var in på Lindex, skopunkten och Kappahl. Först gången jag var in på nya Kappahl, men jag gillade inte riktigt den affären, tycker nog att den i stan är bättre, eller också så är det för att man kan den lite bättre. Jag köpte inget förutom ett till amningslinne på Lindex, ett vitt, för det hade jag inte. Jag tycker de är sjukt lättsamma när jag inte har tröjor jag kan knäppa upp.
Sedan bar det av till Nyströmskakel för att hämta några kakelplattor Peter beställt. Det gick sönder några när han bytte diskbänk, så nu kan han sätta tillbaka dem.
Sedan blev det lite mat för fröken och sedan stan lite. Försökte hitta någon present till Peter, men hur lätt är det när han inte önskar sig något eller alltid köper det han vill ha själv?
Sen bar det av till Maxi för att handla lite, ska försöka hinna med att göra en lasagne imorgon har jag tänkt. Och när vi kom hem skulle allt provas, packas upp, jag diskade undan lite och plockade bort en del. Tänkte försöka hinna med lite mer städning imorgon, men just nu har jag mycket jag tänkte hinna med när hon sover, duscha, dammsuga, förbereda lasagnen, dammtorka och plocka undan lite mer. Får se hur mycket jag hinner....

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar