Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 18 maj 2011

Jobb

Man ska inte kika på jobb när man inte tänker söka något... Jag har ju tänkt att vara hemma ett tag till så att kika på jobb som startar efter sommaren är ju dumt. Har ju iofs mitt jobb, men att kika lite gör ju inget, och om jag inte får komma tillbaka till "min" avdelning så vet jag inte om jag vill till någon annan heller, man blir ju lätt hemmatam =)
Fördelen med att ha slitit hårt på universitet i 3.5år är ju att man faktisk kan "välja och vraka" bland förskolejobb, inte riktigt, men det är ju ett bristyrke så jag ser inga problem i att hitta nytt jobb om jag skulle vilja, vilket jag inte vet om jag vill...
Men det sköna är ju att jag ska vara hemma typ ett år till så jag behöver ju inte ens bestämma mig! =D
Men dit jag ville komma var att just nu finns det flera jobb inom förskolan i östersunds kommun som lockar väldigt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar