Lilypie Third Birthday tickers

måndag 30 maj 2011

Måndag

Idag åkte vi in till stan för att fika med Felicia, Jessica och Alicia. Vi åt på Pause, jag åt en supergod kycklingsallad, kan varmt rekommendera den! Sedan gick vi genom stan, jag lämnade tillbaka klänningen jag köpte förra veckan. Hade bestämt mig för att behålla den, men ångrade mig idag då jag tror att jag endast kommer att använda den på bröllopet. Så jag hittade en liknande på HMs hemsida så jag skickade efter en därifrån, så nu är det bara att hålla tummarna så jag inte måste ut dagen före och leta något nytt, för det brukar aldrig gå...
Sedan åkte vi hem och Tove fick äta lite och "leka" lite och sedan tog jag en promenad med henne i vagnen då hon brukar sova ca 1 timme runt 17 så är det ju perfekt för mig att passa på att ta en promenad då. Jag skulle verkligen vilja bli av med några kilon, men det känns som att det är omöjligt med tanke på hur mycket jag äter hela tiden... =S
Så nu sover Tove sedan 19.45, får se om hon sover för natten nu eller om hon vaknar om en stund, som hon gör i bland, och vill vara vaken lite. Så nu ska väl jag äta lite till... ;)

KRAM

1 kommentar:

  1. Ja, hjälp behöves!! Hur fan ska man kunna gå ner några kilon när man äter? Jag är precis likadan. Hatar det här!!
    Men jag vet bara inte hur man ska sluta äta för mycket? :P

    JÄTTEFINA bilder på lilla Tove! Får träffas när Izolde kommer upp senare i veckan.

    SvaraRadera