Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 31 maj 2011

En bra natt

Tove somnade ju som sagt 19.45 igår och sov till 2.30 då hon ville ha mat. Efter hon ätit så la jag henne i hennes säng igen och hon somnade om efter ca 5 minuter. Hon är lättsam på nätterna då jag bara behöver lägga henne i sin säng och hon somnar helt själv utan napp. Sen iaf så vaknade hon 6.30 och var hungrig, efter att hon fick mat då så såg jag att hon inte var så trött, men jag la henne ändå i sin säng runt 7, så hon låg där och skrattade och pratade när jag somnade om och sov till 8.15. Känner mig ibland som en hemsk mamma som inte kliver upp med mitt barn... Men vissa dagar är det bara så att jag måste få sova lite extra och så länge inte hon är ledsen så är det väl ok? Jag skulle ju aldrig låta henne ligga och vara ledsen när jag vill sova en stund till. Iaf så låg hon fortfarande och prata och skratta när jag vaknade, så då gjorde vi morgon. Men nu har jag en sovandes liten Tove bredvid mig här i soffan.
Tror att Tove snart ska få mat så vi kan åka in till Frösön och träffa alla mammor.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar