Lilypie Third Birthday tickers

måndag 10 oktober 2011

Åh!

Jag är förkyld! Känner mig ganska frisk i kroppen men är snorig, har ont i halsen, hostar och är trött. Tove är inte riktigt lika förkyld längre, hon är lite täppt på kvällarna och lite hostig på morgonen, men annars hur pigg som helst. Hon har även de sista dagarna sovit hur bra som helst ute i vagnen, säkert lättare att andas när man är lite förkyld. Som idag väckte jag henne efter 2.5 timme sovandes ute så hon kunde äta lite lunch ca. 2 timmar senare än hon brukar. =) Vi ska in till stan runt 15 för att träffa Anna och Johanna och äta lite mat med dom, ska bli trevligt som vanligt! Ska även handla in en pärm till Tove där vi kan sätta in alla hennes viktiga papper, för det börjar bli en del nu. Och som det är nu ligger allt i en plastficka bara, men med en pärm blir allt mer överskådligt och väldigt bra samlat.

Känns som det har hänt så mycket de sista veckorna som jag inte har skrivit om eftersom det har varit så mycket, men nu känns det onödigt att försöka komma ihåg allt som varit, kan bara säga att jag har gjort massor, och umgåtts med massor av trevliga människor.

I fredags hyrde jag och Peter tre filmer, har sett två. 22 bullets såg vi i fredags, den var sådär, men igår såg vi The way back, den tyckte jag var riktigt bra. Och eftersom den är inspirerad av verkliga händelser så tycker jag att den genast blev lite mer intressant.

Nu ska jag byta om lite och packa mat och grejer till Tove.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar