Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 20 oktober 2011

Jobbat

Jag klev upp 5.30 idag och väckte Tove 6.00. En tidig morgon men både jag och Tove var ganska pigga. Tove var dock lite piggare för hon hade nog sovit en aningens bättre än mig. Var nog lite rädd att försova mig eller något så jag hade svårt att slappna av. Åkte till faster Magdalena och hennes sambo Tony för att lämna Tove. Kände mig hur taskig som helst för att de var tvungen att kliva upp tidigt bara för att jag skulle jobba, men jag får väl gengälda den tjänsten någon gång ;o)
Det gick iaf bra att jobba, synd bara att det var så många ordinarie borta, det är ju ändå dem jag vill träffa. Men trött blev jag, mest i huvudet/öronen. Det var skönt att få sätta sig i bilen, i tystnaden, för att hämta Tove. Tove hade skött sig super, men jag hade väl egentligen inte trott något annat. Guld värt iaf att det finns någon/några (för Tove har ganska många) att kunna lämna henne till som man vet tar superbra hand om henne.
Nu sover hon och jag bakar Grekiskt lantbröd, hoppas verkligen det blir gott!
Potatisbullar och bacon blir det till middag, GOTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar