Lilypie Third Birthday tickers

söndag 23 oktober 2011

Träning

Min träning har ju i princip stannat av, tyvärr. Jag var ju superduktig och var ute 2-3ggr/vecka och joggade under en period. Men efter ett tag så kändes det som jag hade så mycket så det var så skönt att bara vara på kvällarna. Jag vet, bortförklaringar och undanflykter... Men så är det.
Och nu har jag ju varit sjuk i 3 veckor så då har det inte hänt mycket alls. Men jag börjar se ljuset i tunneln nu och hoppas på att träningen verkligen ska ta fart nu. Funderar på att använda stegräknaren på mobilen och bestämma en summa steg som ska gås varje dag, men jag vet inte riktigt, för vad händer om jag inte uppnår dem, inget alls! Så, nä, det blir nog inget sånt.
Men jag hoppas iaf på bra väder till veckan så det blir en hel del promenader. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar