Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 11 oktober 2011

Tycker synd...


... om mig och Tove. När jag vaknade i morse så var mina ögon helt igenklistrade och nu ikväll såg Toves geggiga ut de med, får se imorgon hur de ser ut. Jag har just ingen ork, tur Peter kom hem och lagade middag till mig idag annars hade jag nog inte ätit något. Två ägg till frukost och sedan har jag bara småätit chips från en skål i vardagsrummet. Peter försökte få i mig lite whiskey och jag vet att det skulle vara bra för min hals och hosta, men det går inte, känns ju som jag ska kräkas. Har även lite ont i örat, kanske måste ringa hc om det inte blir bättre snart...
Tycker även synd om oss eftersom det verkar som de tog kort på barnen sist på babysimmet, då vi var sjuka och foton hade jag verkligen velat ha, men jag har ju ändå några från när Anna var med, sen kan det ju vara så att om man missat så tar de gången därpå istället, jag hoppas iaf att det är så. Är för övrigt ännu mer sjuk den här veckan, jag iaf, men jag tror vi går iaf, det är ju så mysigt och roligt. Får även se hur vi mår imorgon om vi kan träffa alla mammor, får väl annars trycka i mig en ipren och se glad ut. Vill ju verkligen träffa dem, känns som det är så länge sedan nu.

Nä, nu ska jag sova och sedan vakna frisk, iaf friskare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar