Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 5 oktober 2011

Fotad

Idag var vi iväg till öppna fsk där Fotograferna Maria och Anna var. Så nu är Tove fotad. Hon var lite butter från början men smält efter ett tag och log på ett gäng foton. Får se nu vilket vi får hem om ca. 4-5veckor.
Efter öppna fsk åkte vi till mitt jobb en sväng, där jag direkt fick förfrågan om att jobba lite, skoj! Så det blev iaf en dag till utöver de två dagarna jag redan tagit på mig. Så då ska Tove få vara med faster Magdalena, toppen! Ska bli fint med lite extra pengar att handla julklappar för, ska även bli skoj att den dagen i november jag är bokad är på nya förskolan eftersom de flyttat in där då. Pratade även med Helena på jobbet idag, hon jag köpte fällen till Tove av, om hon hade så man kunde köpa "sitt-fällar" till bilen av henne, och det kunde man så hon ska ta med nästa fredag då jag jobbar så jag får se dem och välja vilka jag vill ha. Ska bli skönt till vintern att sitta varmt direkt man sätter sig istället för skinnsätena.

Idag har Tove sovit ca. 40 min sammanlagt och det är ca 3(!!!) timmar för lite, så jag får se hur Greys-kvällen hos Åsa med Jessica och Jessica blir, kan ju bli hur som helst. Men just nu är hon glad efter att ha fått kommit ur både vagn och säng. Hon var mindre glad när jag försökte sova ner henne förut. Jag som trodde hon skulle vara supertrött idag eftersom natten har varit väldigt orolig/täppt/hostig, men icke...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar