Lilypie Third Birthday tickers

måndag 17 oktober 2011

Veckan

Den här veckan ska dagligen bestå av minst en promenad på ca. 1 timme. Uppnår jag det så är jag supernöjd!
Imorgon ska jag till öppna förskolan för att försöka trycka Toves händer, skulle göra det förra veckan, men då var hon sjuk, mest jag som var sjuk kanske, så då blev det iaf ingen. Funderar även på att ta en promenad först. Alltså att jag parkerar vid Hälsocentralen och går in till stan för att lämna tillbaka lite filmer till Hemmakväll. Igår såg vi filmen "Gränsen", rekommenderar den inte, seg, tråkig och meningslös på något sätt. Vi har även sett "Hämnden" och "Fast and Furious 5", Hämnden kan vara en av de segaste filmerna jag sett på väldigt länge, Fast 5 var precis som alla de andra F.F. filmerna. Väldigt lika handling men väldigt bra ändå, där händer det verkligen något hela tiden. ja, iaf, så går vi sedan tillbaka till HC för att göra avtryck sedan. Så kanske Tove sover under promenaden och är sedan pigg och utvilad. På kvällen ska vi gratta Toves farfar.
Onsdagen har jag ännu inget planerat, får se om jag kanske hälsar på någon då och sedan på kvällen får vi se om det blir någon Greys-träff =)
På torsdag ska jag jobba och Tove vara hos faster Magdalena. Tror det blir toppen, ser ingen anledning till att det inte skulle gå bra. Magdalena och hennes sambo har ju sammanlagt tre barn och en fjärde på väg så de har ju mycket mer erfarenhet än vad jag har =)
På fredag ska Peter kanske jobba lite, så då får jag se vad jag och Tove hittar på. På lördag blir det lite överraskning på kvällen och kanske storstädning hemma, om jag får bestämma. Är mycket roligare att storstäda om man gör det tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar