Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 19 oktober 2011

Början av veckan

Början av veckan har varit super.
I måndags tog vi två länga promenader och sedan slappade vi bara.
Igår var vi till öppna förskolan, och just igår, vilket jag inte hade en aning om, hade förskolepersonalen gjort en fisksoppa som man kunde köpa till lunch. Supergod! Så nu känner jag att jag måste göra en fisksoppa snart, gott och nyttigt! Väl hemma sedan så tog jag och Tove en liten sovstund, som blev så länge så jag inte hade gjort någon mat när Peter kom hem, vilket var tänkt att jag skulle ha gjort så vi kunde åka till Peters pappa som fyllde 60, så fort som möjligt. Så det blev en korv på macken innan vi åkte till deras stuga där de spenderade födelsedagen för att slippa vara hemma. Där fick vi god smörgåstårta, prinsesstårta och kakor. Tove var snäll hela tiden, blev dock lite "gnissig" när hon började bli trött, hade väldigt svårt att sitta still då.
Idag har vi tvättat samt varit iväg och handlat lite. Tove sover nu, men vaknar nog snart eftersom det full rulle på övervåningen... =S Iaf, då när hon vaknat ska jag spänna på mig Babybjörnen, då jag inte orkar bära henne, och hämta posten. Brukar inte alltid göra det varje dag, men nu när fotona från öppna fsk kan komma när som helst, samt foton jag framkallat själv, så vill jag gärna hämta så de inte blir fuktiga och förstörda.
Ikväll kommer Jessica, Åsa och ev Jessica, om hon blivit frisk, och ska kika på Bonde och Greys. Trevligt!

Toves och min packning är packad tills imorgon. Mina kläder samt vagn är redan i bilen. Hennes mat är framme och vilka kläder hon ska ha imorgon. Får se hur det kommer att gå att ta oss iväg så tidigt. Första gången som jag nog mest troligt måste väcka henne. =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar