Lilypie Third Birthday tickers

måndag 3 oktober 2011

Måndag

Jag känner en förkylning komma, men är fortfarande pigg. Tove har sovit bättre i natt, men kraxar och hostar en hel del. Så idag eftersom jag fortfarande känner mig pigg så tog jag två längre promenader. Jag älskar verkligen hösten och den friska luften som kommer då. Och en höstdag med sol och klarblå himmel är svår att slå. Och att Tove sover så otroligt bra ute är ju också ett stort plus!
Jag har även hunnit med att baka sista omgången av kakor idag, så nu är det bara sista hälften av bullarna som ska bakas, förutom tårtorna. Men bullarna tror jag att jag ska hinna med imorgon på förmiddagen eller på kvällen då Peter kommit hem.

Ett inlägg om en lugn och skön dag som snart slutar med en bok i sängen =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar