Lilypie Third Birthday tickers

söndag 23 oktober 2011

Kalas

I lördags var det dags för kalas för Peter pappa som fyllde 60 i tisdags. En överraskning för honom, med god mat, god efterrätt, paket, trevligt sällskap och en del dryck. Det var iaf hur roligt/trevligt som helst. Jag tycker det är så trevligt när man är ett gäng som fixar och donar med mat tillsammans. Tove hade lite svårt att slappna av, det hände nog lite för mycket. Men vi trodde ju att hon skulle vara vaken mycket längre, och hon var glad och nöjd hela tiden iaf, så det gjorde inget. Tror hon lyckades somna runt 22 och vi fick skjuts hem vid 00 av Magdalena. Trodde vi kanske skulle få sovmorgon eller att jag skulle känna mig lite sliten idag, men icke! Tove vaknade vid 8.30 och jag kände mig väldigt pigg.
Vi åt lite frukost sedan åkte vi till Namn där Peter skulle fixa lite golvvärme. Vi var där mellan 10 och 14. Sedan hem och diskade en del, plockade bort, vek tvätt, lagade 7 måltider till Tove för att frysa ner, skar till skinnet till bilen och gjorde en köttfärsfrestelse. Det känns iaf som om vi fått massor gjort idag! Och när man har trott att det ska bli en slapp dag så blir man glad när det händer massor. =)

Nu. Filip och Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar