Lilypie Third Birthday tickers

söndag 30 oktober 2011

Helgen

Helgen har fortsatt precis som veckan. Den har varit lugn och skön, men gått fort. Vi har inte haft något planerat, utan gjort precis vad vi känt för.
I fredags var vi på stan och då köpte jag en jacka. Har varit ute efter en ny i två vintrar, men förra vintern tyckte inte jag det var någon idé att köpa en eftersom jag var rätt så tjock då =) Så nu hittade jag en, och älskade den direkt och har fortsatt älska den hela helgen. Jag hoppas min kärlek stannar kvar!
Så här ser den ut, men färgen tycker jag ser
annorlunda ut i verkligheten, finare!
Hela lördagen var vi i Änge, mysigt och trevligt. Träffade hela släkten förutom lillebror Björn som har flyttat söderut för att jobba. Fick en fin tavla av Lena, en bild hon målat av Tove, superfin!
Idag fick vi sovmorgon även fast klockan skulle tillbaka. Vaknade 10, eller rättare sagt 9, men då vi annars kliver upp 8 med Tove så fick vi sova 2 eller 1timme (beroende på hur man ser det) längre. Då köpte vi med oss lite fika och hälsade på i Peters pappas stuga, mysigt. Sedan åkte vi hem, tvättade lite och slappade i soffan. Tove har varit trött ikväll och somnade tidigt, men hon kanske är kvar på sommartid?

Jag har även fastnat för Wordfeud på Peters mobil, det är ju hur skoj som helst. Men jag kan ju inte skaffa en ny telefon än, jag brukar ha mina telefoner minst två år, den här är ju bara 1.5år. Det tar liksom emot att byta ut en telefon som fungerar, är bra och tar superbra kort (fast det gör ju alla SonyEricsson som är lite nyare också=)), det enda felet är ju att det inte är en android... =(

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar