Lilypie Third Birthday tickers

söndag 9 oktober 2011

Dop

Igår hade vi Toves dop, och det blev superbra!
Hon var världens bästa i kyrkan, fikat gick bra och hon fick världens bästa presenter. Kan inte nämna alla presenter för då kommer jag att glömma något, men jag kan säga att Toves föräldrar tyckte ALLA presenter var bra och väldigt genomtänkta. Så TACK ALLA!!! Foton kan jag inte bjuda på eftersom jag inte tog några, men hoppas på att få några så småningom. Däremot så skulle jag kunna bjuda på bullar, kakor och tårta eftersom vi fick MASSOR över. Lite tårta åkte till änge, grannarna en trappa upp fick tårta, vi tog med oss tårta ner till grannarna igår när vi var dit och spelade lite kort. och vi har tårta och paj kvar =) Grannarna vi spelade kort med fick Tove en superfin tröja av iaf igår på dopet, och nu har jag beställt en likadan så snart kanske vi kan matcha =)
Nu sover Tove så när hon vaknat åker vi kanske en sväng. Det känns så skönt att dopet är klart för nu känns det helt plötsligt som att jag har hur mycket ledig tid som helst då jag kan vårda min krassliga, förkylda kropp, och lilla förkylda Tove.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar