Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 22 januari 2009

Blandade känslor...

Jag börjar med det roliga!
Igår var vi på IKEA med omnejd, och jag shoppade massor för lite pengar, fynd alltså! Vi var på IKEA, Birsta City och en affär som ligger bakom allt där de säljer Ittala, Röstrand och Höganäs bland annat, det fanns påde andra handsstortering och till ordinarie, plus att dom hade upp till 70% rea på mycket!
Detta shoppade jag för ca. 1200:-
  • 6 serveringsfat (Höganäs)
  • 2st 50x50cm ramar med bred kant, super snygga!
  • Värmeljus
  • Örngott
  • 4 derssertskålar
  • Pennor
  • Jeans
  • Jeans
  • Jeans, alltså TRE par jeans! Ett par för 400:- och dom andra gick på 99:-/st så på dom två paren tjänade jag 700:-

Detta skulle ha gått på ca. 2400, så jag är supernöjd!! Vi var på Ikea tills de stängde, från 15.30 till 20.00, men hade ändå inte hunnit med att gå på alla butiker vi ville, hade många kvar som vi verkligen ville till, tiden bara flög iväg!

Jeansen är jag iaf supernöjd med. Anna S fick ta kort på mig igår, framifrån och bakifrån, så jag kunde ligga i sängen och kika på hur det såg ut :) Tror att anledningen till att jag fyndade så mycket var för att Anna E var med, hon är expert på att hitta reor!

Det tråkiga är att vi skulle skriva vår C-uppsats om Portfolio i förskolan, men idag blev den idén sågad på gruns av att det inte finns tillräckligt mycket forskning om det, så nu ska vi typ skriva om barns utveckling, vilket inte alls känns lika roligt... Vi hade ju skrivit intervjufrågor, lånat och köpt böcker och planerat massor!!! Så nu är motivationen på noll och det känns inte roligt längre.

Nu ska vi snart äta lunch, sedan gå på stan lite här i Härnösand, medans vårt resesällskap får handledning (vi har inte fått någon handledare än, Fruktansvärt dåligt!!). Sen åker vi hem.

Kram!

1 kommentar:

  1. Trist det där med både ämnet och handledare eller rättare sagt förjäkligt...hoppas det ordnar sig snart...
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera