Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 21 januari 2009

Trött

Igår skulle jag och Anna iväg och träna. Det blev inte så... Vi åt glass istället. Det är så svårt att röra på sig när man är i Härnösand, det är lättare att äta en massa gott. Köpte en Ben&Jerrys glass igår som inte var god, tyvärr... Så dyr men ändå inte god, fruktansvärt dåligt köp av mig!

Ringde StepIn igårkväll och har bokat in en tid där på måndag, så då ska jag provträna där en vecka med Felicia, tror att det sedan blir där jag kommer att träna, men det kan vara bra att testa först så att jag inte känner att jag inte alls trivs där.

Imorse skulle vi ut och ta en morgonpromenad, men vi var så trötta så vi somnade om istället, det var skönt, men följden av vår lathet leder till att det inte blir någon träning alls idag heller.
Vi ska till Ikea när vi slutat idag, det ser jag fram emot.

Nu ska vi äta lunch!

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar