Lilypie Third Birthday tickers

måndag 26 januari 2009

Hjärnsläpp!

Skulle på stan och sedan hämta böcker på biblioteket.
Jag gick till HM direkt, dom hade ju slutrea på mycket, inget som skulle passa mig eftersom sånt som är kvar på reorna ofta är XS eller XXL, men till lillasyster är ju XS perfekt, så jag shoppade lite till henne där. Sedan gick jag upp till Länsbiblioteket, gick precis innanför dörren där då jag kom på att det var på Mittuniversitetets bibliotek jag hade reserverat böcker. När man gör det på nätet så kan det vara lite svårt att hålla isär dom. Iaf, sagt och gjort så började jag knata upp till Miun och då kommer jag på att jag inte har med mig lånekortet till det biblioteket... ÅHHH! Så nu skiter jag i det. En bok som är sista hämtningsdag på onsdag, men den skiter jag i nu och hämtar dom andra 7!? böckerna på torsdag, när ska jag hinna läsa dom då....

Idag har jag iaf fått lite gjort:
*Tvättat och vikt tvätten
*Tagit en promenad
*Diskat
*Köpt presenter
*Köpt portopåse till böckerna och skickat dem
*Packat
*Skickat ett irriterat mail till en lärare för att vi inte fått någon handledare än.
*Städat lite

Det känns bra att kliva upp tidigt. Nu väntar jag bara på att Felicia ska komma hit så ska vi till StepIn. Sen kommer pappa och hämtar mig, vi ska en sväng till farmor sedan åker vi till Änge.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar